Правильне оформлення трудової книжки відіграє величезну роль при нарахуванні пенсії

trudova-knizhkaНажаль сьогодні багато є випадків невірного оформлення трудових книжок з численними порушеннями Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.1993 № 58.

Обов’язковим у записах про роботу є посилання на накази (розпорядження) із зазначенням дати та номеру, на підставі яких внесені ті чи інші записи; записи про причини звільнення повинні провадитися із посиланням на відповідну статтю, пункт закону; записи про звільнення засвідчуються підписом посадових осіб підприємства, завіряються печаткою підприємства або печаткою відділу кадрів.

Закреслення неточних або неправильних записів не допускається.

Виправлення неправильних або неточних записів виконуються власником або кадровою службою, де було здійснено відповідний запис.

Що ж робити якщо записи у трудовій відображено невірно, з порушенням норм законодавства?

У разі, якщо записи трудової книжки оформлені з порушеннями законодавчих норм, для зарахування певних періодів роботи необхідні уточнювальні довідки. Це можуть бути дані персоніфікованого обліку, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, письмові трудові договори й угоди з відмітками про їхнє виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Збір уточнюючих довідок забирає чимало часу, тому краще заздалегідь розпочати процес підтвердження періодів роботи.

До 2004 року трудовий стаж, як і раніше, підтверджується за допомогою трудової книжки. Для цього вона, власне, і потрібна.

Інформацію про трудову діяльність людини починаючи з 01 січня 2004 року надає Ізмаїльський відділ адміністрування,супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації.

Консультацію можна отримати за телефоном: (04841) 4-86-42, або за адресою: м. Ізмаїл, вул. Івана Франка,10, каб. № 14.

Владінова І.С. – заступник начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Ізмаїльського об’єднаного управління ПФУ Одеської області

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>