Робота із зверненнями громадян в Кілійському відділі обслуговування громадян Ізмаїльського УПФУ Одеської області

76675216В Кілійському відділі обслуговування громадян Ізмаїльського об’єднаного управлінні Пенсійного фонду України Одеської області під постійним контролем знаходиться питання прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.

На виконання вимог часу відділ працює за принципом «єдиного вікна».  Це спростило процедуру отримання послуг, а саме: велика економія часу, підвищена комфортність та якість обслуговування, можливість отримати вичерпну інформацію.

Протягом 2017 року відділом було надано  понад 17 тисяч послуг, в тому числі прийнято заяв для призначення та перерхунку пенсій, видано довідок, надано консультацій тощо.

Приміщення відділу обслуговування громадян забезпечено необхідними інструктивними та роз’яснювальними матеріалами, графіками прийому громадян, періодичними виданнями Пенсійного фонду України.

Вхід до приміщення забезпечено пандусом та спеціальною кнопкою виклику для безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями, а також передбачено спеціальне місце для прийому інвалідів.

Відділ працює  з понеділка по четвер з 8-30 до 17-30,  в п’ятницю з 8-30 до 15-00.

У відділі працює постійно діюча  «гаряча» телефонна лінія за телефоном (04843) 4-20-83 зателефонувавши на яку можна отримати консультації та роз’яснення з актуальних питань пенсійного забезпечення. У 2017 році було зареєстровано 107 дзвінків.

У разі не вирішення питання безпосередньо у відділі чи по телефону «гарячої» лінії відвідувачі звертаються на особистий прийом до начальника відділу або до керівництва управліня. У звітному періоді  керівниками структурних підрозділів прийнято 251 відвідувач.

Не забуваємо і про людей з обмеженими фізичними можливостями, тих кому виповнилось понад 80 років. У 2017 році  відвідано 22 таких особи.

За 2017 рік до відділу надійшло 19 письмових звернень громадян. Питання, що порушувались в листах здебільшого торкались збільшення розміру та перерахунку пенсії, права на призначення пільгової пенсії, підвищення пенсій внаслідок пенсійної реформи. На всі звернення заявникам були надані своєчасні та вичерпні відповіді.

З метою підвищення якості та спрощення процедури надання послуг в управлінні запроваджено  надання інформаційно-консультативних послуг населенню з  питань пенсійного законодавства через Skype-зв’язок. Особливо це стосується мешканців Вилківської громади та інших сел району (skype-адреса управління: kiliya_upfu).

Працює веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) за допомогою якого майже всю необхідну інформацію можна отримати не виходячи з будинку. Для цього потрібно лише раз прийти до управління та написати заяву про реєстрацію на веб-порталі (м. Кілія, вул. Леніна, 65, відділ обслуговування громадян, тел. (04843)4-20-83). Надалі для подачі заяви або отримання необхідної інформації потрібно буде лише увімкнути комп’ютер.

Час не стоїть на місці, тож ми готові якісно, адресно та оперативно надавати громадянам послуги, що відповідають вимогам сьогодення.

Головний спеціаліст   Кілійського відділу обслуговування громадян О. Г. Калініченко

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>